Η πελατοκεντρική προσέγγιση και η άρτια εξυπηρέτηση των συνεργατών της έχουν παραδοσιακά κυρίαρχο ρόλο στην εταιρική κουλτούρα και φιλοσοφία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία προχώρησε στην αναβάθμιση και ανανέωση του ψηφιακού προγράμματος επιβράβευσης των πελατών της σχετικά με την draught μπύρα, το οποίο μετονομάστηκε σε Draught Club, παρέχοντας πρόσβαση σε έναν κόσμο μοναδικών προνομίων, με απλό, σύγχρονο και φιλικό προς τον χρήστη τρόπο.

Συγκεκριμένα, ανανεώθηκε σημαντικά η ταυτότητα του Draught Club, με νέα ονομασία, λογότυπο, ιστοσελίδα αλλά και app, ενώ παράλληλα προστέθηκε η δυνατότητα στα μέλη να σκανάρουν και τα μεταλλικά βαρέλια (kegs) της εταιρείας, συμπληρωματικά με τα καινοτόμα DraughtMaster™ βαρέλια, απολαμβάνοντας πολλαπλάσιες χρηματικές επιστροφές.

Έτσι, επιτυγχάνεται η εύκολη και γρήγορη συλλογή των κωδικών των βαρελιών με χρήση QR codes, η άμεση καταχώρηση βαρελιών τεχνολογίας DraughtMaster™ και μεταλλικών βαρελιών με μία μόνο κίνηση, η ενιαία εμπορική πολιτική για κάθε μέλος και η δυνατότητα αναλυτικής προβολής των σκαναρισμένων προϊόντων τμηματοποιημένων ανά μήνα, μάρκα και τύπο βαρελιού.

Με το νέο αυτό πρόγραμμα πιστότητας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κάνει ακόμη ένα βήμα προς όφελος των πελατών της, ενδυναμώνοντας την αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης, με επίκεντρο την άριστη εξυπηρέτησή τους.

Draught Club: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Πηγή: newsbeast.gr