Δημόσια συγγνώμη εξέφρασε η Hellenic Train για την περίπτωση συνοδού, ο οποίος εμφανίζεται σε βίντεο να ζητάει χρήματα από τους επιβάτες, χωρίς να παρέχει εισιτήριο. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο εν λόγω συνοδός τέθηκε σε διαθεσιμότητα και διερευνώνται οι λόγοι πίσω από το περιστατικό.
«Επιθυμούμε να διευκρινίσουμε ότι τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα. Δεν εκπροσωπούν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων μας και δεν αντανακλούν τη δέσμευσή μας να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου», ανέφερε η δήλωση της εταιρείας. Επίσης, ζήτησε συγγνώμη από τους επιβάτες για την άβολη αυτή εμπειρία και επισήμανε ότι διερευνά προσεκτικά τα αίτια του συγκεκριμένου περιστατικού.
Η Hellenic Train τόνισε ότι ήδη έχουν ενεργοποιηθεί εντατικοί εσωτερικοί μηχανισμοί ελέγχου. Όσον αφορά αναφορές που υποστηρίζουν ότι υπήρξαν προηγούμενοι πειθαρχικοί έλεγχοι για τον συγκεκριμένο εργαζόμενο, η εταιρεία διευκρίνισε ότι αυτοί πραγματοποιήθηκαν στο παρελθόν, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Παρ’ όλα αυτά, επισήμανε ότι αυτό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την εν λόγω συμπεριφορά.
«Σκοπός μας είναι να διατηρήσουμε την αξιοπιστία και την ακεραιότητα της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τους επιβάτες μας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας», καταλήγει η ανακοίνωση.
Πηγή: tanea.gr