Οι επιβάτες μιας πρόσφατης διεθνούς πτήσης της American Airlines βρέθηκαν σε μια απροσδόκητη κατάσταση όταν το αεροπλάνο γύρισε πίσω πέντε ώρες αφότου είχε απογειωθεί, χωρίς καμία εξήγηση. Μία επιβάτισσα, η Jimin Lee, μετέφερε την απογοήτευσή της μέσω ενός βίντεο στο Instagram που έγινε αμέσως δημοφιλές. Στη λεζάντα, τόνισε ότι «η American Airlines χρειάζεται ένα μάθημα αποτελεσματικής επικοινωνίας».
Η πτήση απογειώθηκε από το Ντάλας του Τέξας για τη Σεούλ της Νότιας Κορέας, και παρά τις ανακοινώσεις από το πλήρωμα ότι θα πρέπει να «χαλαρώσουν και να απολαύσουν την υπόλοιπη πτήση», οι επιβάτες δεν έλαβαν καμία λεπτομερή εξήγηση για την επιστροφή στο Τέξας. Σύμφωνα με την Lee, η μόνη πληροφορία που δόθηκε αφορούσε σε ένα πρόβλημα με την δεξιά πλευρά των μπάνιων του αεροσκάφους.
Αργότερα, η American Airlines ανακοίνωσε ότι η πτήση 281 επέστρεψε στο Ντάλας λόγω προβλήματος συντήρησης. Η πτήση προσγειώθηκε χωρίς κανένα επεισόδιο και το αεροσκάφος τέθηκε εκτός λειτουργίας για επιθεώρηση από την ομάδα συντήρησης. Η εταιρεία εξέφρασε τη λύπη της για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε στους επιβάτες.
Η Lee σημείωσε ότι η πτήση προσγειώθηκε εννέα ώρες μετά την απογείωση και ότι αναζήτησε παρηγοριά στα σνακ του αεροπλάνου κατά τη διάρκεια της αναμονής. Ευτυχώς, η Lee έφτασε τελικά στην Κορέα με άλλη πτήση, όπως φαίνεται σε επόμενα βίντεο που την δείχνουν να απολαμβάνει τις ομορφιές της χώρας.
Η American Airlines προσέφερε στους επιβάτες διανυκτέρευση κοντά στο αεροδρόμιο DFW και ένα νέο αεροσκάφος αναχώρησε για την Κορέα την επόμενη ημέρα.
Πηγή: tanea.gr