Η βιωσιμότητα αποτελεί σήμερα βασική προτεραιότητα και αναδυόμενη τάση, με τους καταναλωτές παγκοσμίως να ζητούν από τις επιχειρήσεις πιο ενεργή εμπλοκή ως καταλύτες θετικής αλλαγής. Παράλληλα, αναδεικνύεται σταθερά η διεύρυνση του πλαισίου της βιωσιμότητας, που δεν αφορά πλέον μονάχα στην κλιματική αλλαγή: Η δέσμευση για την επίτευξη ενός καλύτερου και πιο βιώσιμου συλλογικού μέλλοντος προϋποθέτει σημαντικά βήματα και στο επίπεδο της κοινωνικής αλλαγής, της εξάλειψης των ανισοτήτων και των διακρίσεων σε όλα τα επίπεδα, της διασφάλισης του δικαιώματος ίσης πρόσβασης στις ευκαιρίες και την οικονομική ανάπτυξη για όλους. 

Σε μια περίοδο που οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ γίνονται η οικουμενική ατζέντα για την αλλαγή, η Ogilvy έχει αναπτύξει μια συστηματική best-practice προσέγγιση που βοηθά εταιρίες και μάρκες να βρουν τον δικό τους ζωτικό χώρο θετικής επιρροής, να κατανοήσουν το πλαίσιο, τις ανάγκες των stakeholder groups και τις δυνατότητες επίδρασης, να εντοπίσουν τις ευκαιρίες, και ν’ αναπτύξουν στρατηγικές, δράσεις και επικοινωνίες βιωσιμότητας με πολλαπλασιαστική αξία,  μεγάλο αντίκτυπο και διακριτή ταυτότητα. 

Ο Νίκος Καλασκάνης, Principal Consultant της Ogilvy Consulting, δήλωσε σχετικά: «Οι εταιρίες και οι μάρκες που θα ηγηθούν στο νέο παράδειγμα της βιωσιμότητας, επιταχύνουν για να γίνουν ενεργά και έμπρακτα μέρος της λύσης, δημιουργούν αξία για όλους τους stakeholders και μετασχηματίζονται για να δημιουργήσουν net-positive επίδραση και αλλαγή. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του δικτύου μας, την εμπειρία των ανθρώπων μας και την καταλυτική δημιουργικότητα, σχεδιάζουμε καίριες και επιδραστικές λύσεις που προσδίδουν αξία και διαφοροποίηση.»

Διαβάστε το νέο White Paper της Ogilvy εδώ και ακούστε το podcast εδώ, για να μάθετε περισσότερα.

Πηγή: newsbeast.gr