Για τον υπόλοιπο κόσμο η Βενετία είναι λίκνο της τέχνης, αλλά για τα ποδοσφαιρικά δεδομένα είναι η πηγή της… μόδας και των πιο εντυπωσιακών εμφανίσεων. Οι φανέλες της Βενέτσια κάνουν πάταγο στους ποδοσφαιρόφιλους και ένα μεγάλο μερίδιο πιστώνεται στην εντυπωσιακή Θεοπίστη Πουρλιοτοπούλου, το μοντέλο της προωθητικής καμπάνιας.

Η Ελληνίδα, ανιψιά του άλλοτε τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ και του Ιωνικού μεταξύ άλλων, Βαγγέλη Πουρλιοτόπουλο, συνεργάστηκε μαζί με άλλους δύο Έλληνες για το αποτέλεσμα που έχει αναγκάσει το σύλλογο που ανήκει στον Ντάνκαν Νίντεραουερ, πρώην CEO του χρηματιστηρίου της Wall Street, να αλλάξει τη στρατηγική του μάρκετινγκ προκειμένου να ικανοποιήσει τα αιτήματα από όλο τον κόσμο. Πρόκειται για τον CMO, Τεντ Φιλιπάκο, του οποίου ο ο αδερφός Πίτερ, έπαιξε για ένα φεγγάρι στον Ολυμπιακό και το φωτογράφο Κρις Κοντό.

Τα «φτερωτά λιοντάρια» επέλεξαν την Θεοπίστη, που κάνει καριέρα στο μόντελινγκ από τα 17 της χρόνια, προκειμένου να εκπροσωπήσει το κλαμπ για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν. Ήταν εκείνη που είχε κάνει την καμπάνια και της περασμένης περιόδου που ήταν εξίσου πετυχημένη. Άλλωστε, η ίδια λατρεύει την πόλη, αν και δεν θα άλλαζε τη Θεσσαλονίκη με τίποτα.

Οι φωτογραφίες της φορώντας τη χρυσή φανέλα της ομάδας είτε στη γόνδολα, είτε σε εμβληματικά σημεία της πόλης και συνδυάζοντάς της με καθημερινά ρούχα που δεν είναι «αθλητικά» ή δεν έχουν σχέση με το ποδόσφαιρο δημιούργησε ένα νέο trend για το πώς μπορούν να ενταχθούν τέτοια κομμάτια στις γκαρνταρόμπες των ανδρών, αλλά και των γυναικών.

«Η πρώτη φανέλα πάντα θα είναι μαύρη. Η δεύτερη θα είναι πάντα πιο ανοιχτόχρωμη, οπότε για την 3η νιώσαμε πως το χρυσό ήταν η λογική κατεύθυνση. Εν μέρει αποτελεί έναν φόρο τιμής στη σημασία που έχει ο χρυσός για τη Βενετία», τόνισε χαρακτηριστικά ο Τεντ Φιλιπάκος σε συνέντευξή του στο highsnobiety.

Το εντυπωσιακό με τη Βενέτσια είναι πως αναλαμβάνει το σχεδιασμό και την καμπάνια η ίδια, σε αντίθεση με την πλειονότητα των κλαμπ. Παρά τον υποβιβασμό της ομάδας από τη Serie A στη Serie Β, οι εμφανίσεις την κρατούν στην… ελίτ του ποδοσφαίρου και της μόδας.

Πηγή: newsbeast.gr